söndag 1 november 2009

Bilder från Halloween på Hollister

Här kommer lite bilder ifrån Halloween , kan inte lägga upp många bilder för då kommer jag säkert att bli stämd av nån galning här för att ha lagt upp bilder på dom.. haha :S




Sen efter typ 2 timmar då godiset var slut och barnen började gå så var det bara att återgå till att jobba..


Och här kommer lite "safari" bilder som jag tagit nu dom senaste dagarna.. haha



4 Tranor som kollade förbi alldelles på bakgården. Det är en och annan sån här läskig sak som jag springer på ofta då jag är ute och springer :s


En vithövdad havsörn som har varit här dom senaste dagarna. här satt den på andra sidan "sjön".

Och här är min supersnälla granne ute och fiskar, jag har nämligen fått låna hans cykel! Så nu kan jag cykla överallt, som jag har längtat efter att få cykla.. haha !:D

2 kommentarer:

  1. Haha, magnus skulle ha varit där! Han som hade sån otur med att se en örn på öland förra året. :P haha. Och du, tänk dig själv att möta 18000 tranor!! Det var ju så många vid Hornborgasjön när jag och Trogen var där, sjukt! :P // Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja, haha det skulle han ha varit! :P Ja just ja, det var väl rekord då var det inte? Det är sjukt mycket tranor. Måste ha varit häftigt!:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade