onsdag 4 november 2009

jobbdagar..

Nu har det inte blivit mycket skrivet här igen, men nu har jag jobbat de senaste dagarna och ska fortsätta jobba nu dom här dagarna! Idag var det i allafall en riktigt rolig dag på jobbet, blev mest prat med Jordan och Lindsey och herregud vilka konstiga människor det kommer in och ska handla ibland.. kul är det i alla fall att kolla på alla :P Det var även en ny kille som började idag och han är ju lagom konstig, han flörtar med allt och alla, och smartskaftet sa till Jordan som är manager att en anledning till att han började jobba där var för att få "get laid".. och så har han hemskt nog fru och barn, stackars dom säger jag bara! Han kommer nog inte få jobba kvar där länge till... Idag blev också en sån där stor testparfym stulen, det var troligtvis en tjej som bara gick in och snabbt ut som tog den :/
I morgon blir det träning på förmiddagen och sen på eftermiddagen så ska jag jobba, det blir förhoppningsvis en lika bra dag i morgon som det var idag:)

Jag och Bästa bror på min student! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade