torsdag 5 november 2009

Hurricane Ida

Haha, ja nu är Ida påväg hit.. inte Ida Pida från Sverigen utan en som just nu är nere vid central amerika och river av hustak och förstör elledningar och allt annat som är i vägen :/ Den ska tydligen komma nästa vecka nån gång, men det brukar väl ofta ändras så den kommer förhoppningsvis inte hit! Det visar sig om jag och farmor får gömma oss i garderoben som hon och en kompis fick göra förr en gång :/

Nu ska jag ta mig nåt att äta sen göra mig iordning för jobb :)

5 kommentarer:

  1. åh fy vad hemskt..
    Istälelt för att ni får dras med mig skickar jag min orkan istället, haha..

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Oh no! göm dig i garderoben! helt klart :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja Ida det går inte att slippa undan dig ;)
    Ja, det blir garderoben för min del om den kommer hit!

    SvaraRadera
  4. Kristin! Nu ser du till att blåser bort den där orkanen, så det inte händer massa katastrofer! :) // Jenny

    SvaraRadera
  5. Ja jag ska försöka göra det, vill inte ha några katastrofer här! Men det ska jag nog klara :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade