fredag 27 november 2009

vissa människor alltså...

Nu är äntligen den här jobbiga jobbdagen över, jag jobbade från 6 på morgonen till 1 och dom tänkte inte ge mig någon rast alls, eftersom att jag är över 18 så bryr dom sig inte lika mycket om sånt.. sjukt dryga :/ Affären har varit proppad hela dagen med tokiga människor som fösöker lura oss och som har snott saker hela dagen.. aah jag blir tokig på vissa människor alltså!:S Dom köper saker på rea och kommer tillbaka efter en stund och vill ha tillbaka fullpriset på dom :S
Jag pratade nyss med mamma också och hon berättade att idag när dom var ute så hade det blivit inbrott i bilen, den nya bilen som pappa putsat och jobbat tok mycket med.. dom tog gps:en och videokameran som låg gömda ( så att idioter inte skulle se dom) i bilen. Försäkringen täcker väl en del utav sakerna men videofilmerna på kameran som var ifrån min student och allt efter det kommer ju inte gå att ersätta :S Vilka idioter det finns alltså!!

Nej uch vad irriterad jag blir på vissa människor! Det här blev inte precis ett positivt inlägg, haha. Men nu ska jag ialla fall ta mig lite fil och mysli och kolla på film! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade