onsdag 18 november 2009

18November09

Idag är det min födelsedag och det har vi firat, igår köpte farmor en superfin tårta för att fira mig, Curt (farmors systers man) och min faster, som alla fyller nu i november! Idag har jag öppnat lite paket och sen så var vi iväg till Captains Table, en jätte fin restaurang vid havet som Erik jobbade på när han var här. Har fått så himla många och roliga gratulationer överallt av alla också, Tack så jätte mycket, verkligen kul!:D
Nu ska jag snart iväg och jobba, ska ta ett gruppfoto för det där i Tampa och sen jobbar jag till 11. Och sen i morgon så ska jag jobba igen, blir en heldag då!

Den grymt fina tårtan som farmor köpte, choklad tårta med supergod frosting på!

Dukat och fint

Jätte fina saker som jag fick idag :)

På restaurangen hade dom julpyntat. Men det är nåt med den här bilden som känns fel.. haha

Från restaurangen

Den goda maten som jag tog, fisk med spenat&parmesan ost på, och sen grönsaker och ris till


Faster påväg ner ifrån restaurangen



Där vid Fishermans Village hade som julpyntat också

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt!! :) Din dag såg ju att ha varit jätte bra ändå! Fast dina homies inte var närvarande :) hoppas du får vår present snart, verkligen inget speciellt med något litet symboliskt bara :)

    / Ida

    SvaraRadera

Bloggintresserade