fredag 6 november 2009

jobbat klart

Så, nu har jag jobbat klart för den här veckan ( tror jag ) Vet aldrig om dom ringer och behöver hjälp. Ikväll var det i alla fall mycket folk i gallerian och speciellt mycket ungdomar, eller ja, runt 13-15 års åldern som går runt och gör ingenting, kommer in i affären lite då och då och försöker att sno parfymerna och svär åt oss när vi blir misstänksamma och frågar om dom behöver hjälp. Tydligen så dom spenderar sina fredagskvällar..

The district manager för Hollister var i affären idag och då måste allting vara perfekt, och så väljer hon någon som jobbar som hon kommer till och ställer enmassa frågor som man ska kunna svaren på. Självklart kom hon fram till mig och började fråga. Jag tror dock att det gick ganska så bra, fick ingen utskällning eller ignorering av min chef efteråt i alla fall .. haha
Nu har dom även julpyntat gallerian, och jag väntar bara på att julmusiken ska börja spelas vart man än går.. haha Det kanske inte blir så svårt att få julkänslor trots allt i den här värmen, det kommer komma så mycket annat juligt här :P
Men detta vädret saknar och kommer jag att sakna tokmycket!!
snö, snö, snööö! Skidåkning, snowboard, få proppa på sig tjocka varma kläder och gå ut i kylan och sen komma in och värma sig framför en eld i öppen spisen. Det kommer jag sakna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade