tisdag 10 november 2009

Brunch

Idag blev det brunch på Bob Evans, supergoda pankakor, helt klart den bästa frukosten här! Men inget som klår en god macka med leverpastej på.. haha
Sen så har det blivit handling lite här och var och sen drog jag till poolen och simmade några längder. Nu sitter jag ute i mörkret och lyssnar på alla djuren och nyss regnade det lite också. Idag hade jag en call in men det var lugnt i affären så jag behövde inte komma in. I morgon är jag ledig också men sen på Torsdag och Fredag blir det jobb igen :)
Orkanen Ida kommer föresten troligtvis inte hit, den har tydligen blivit mindre också.. tack och lov för det säger jag bara. Men man har märkt av den i alla fall då det har varit väldigt blåsigt och molnigt dom här dagarna..
Nej nu ska jag ta mig ett äpple och sätta mig och kolla på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade